Açıklanan rakamlara göre, Süper Lig'de son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray en fazla harcama limitine sahip takım olurken, Fenerbahçe ikinci, Trabzonspor üçüncü, Beşiktaş ise dördüncü sırada yer aldı. TFF'nin belirlediği Süper Lig takım harcama limitleri şu şekilde: