Kulüpten yapılan açıklamada; "Afrika futbolunun gelecek vadeden genç yeteneklerinden biri olarak gösterilen Amara Diouf ile 5 yıllık sözleşme imzalandı. Kulüp binasında gerçekleştirilen imza töreninde Yönetim Kurulu Üyelerimiz Barış Karagöz, Savaş Adalet ve Volkan Akan yer aldı. Genç oyuncumuzun gelişimi planlı ve yakından takip edilen bir program doğrultusunda sürdürülecektir.
Kulübümüz, Amara Diouf'ukısa vadeli beklentilerin ötesinde, bireysel bir çalışma programının takibinde, doğru planlama ve sürdürülebilir gelişim anlayışı çerçevesinde geleceğin önemli değerlerinden biri olarak konumlandırmaktadır. Amara Diouf'aailemize hoş geldin diyor, sarı lacivertli formamız altında başarılı ve sağlıklı bir kariyer diliyoruz.
" denildi.18 yaşındaki futbolcu, "Çok mutlu oldum, çok duygulandım. Benim hayalim, herkesin hayali büyük takımda olmaktır.
Fenerbahçe, büyük bir kulüp. Ben de burada olduğum için mutluyum. Birçok kulüp vardı ama ben buraya gelmek istiyordum.
Sadio Mane, tüm Senegal'deki oyuncuların olmak istediği kişi. Orada bir maçta onun yerine oyuna girdim. Onun geldiği noktalara ben de çalışarak geleceğim.
O, benim ve Senegal'deki birçok insanın örnek aldığı kişi. Başaracağıma eminim. " dedi.
Ailemize hoş geldin Amara Diouf 💛💙 🔗 https: //t. co/nA8c689hqd pic. twitter.
com/ct VIEFMsgn